عکسهای خنده دار و دیدنی
 
★ HOT STAR ★
خوش آمدید
 
 

 

 

 

انگری گوجه !

 

 

 

 

به جان خودم خیلی هم بهت میاد !

 

 

عاقبت پر میشود این حفره ها …

از من و تو، از من و ما ، از شما …

یک نه، ده نه ، صد دهان دارد زمین

عشق خوردن ، عشق بلعیدن بسی دارد زمین …

“گیله مرد”

 

 

کاریکاتور کاملا گویاست …

 

 

کت آقای مجری رو !!!!!
برگرد بابا آبرو شبکه رو بردی ! :)

 

 

قشنگ ترین اس ام اسی که کاش میتونستیم دریافت کنیم !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



http://www.hotstar.lxb.ir

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت18:31---12 بهمن 1391
سلام علی اون آدرستو پاک کنم؟
آپ کردمااااااااااااااا


هستی
ساعت22:30---10 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری مر30 که بهم نظرداده بودی یادت نره لینکم کنی hasti-korya.loxblog
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم نظر لطفتونه...باشه حتما لینکت می کنم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 21:52 :: توسط : Ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید... این وبلاگ رو فقط واسه سرگرمی وتفریح راه اندازی کردم... از این وبلاگ لذت ببرید.... خواهش می کنم با نظرات ارزشمندتان این وبلاگ رو زنده نگه دارید...! من هر روز یا هر دو روز این وبلاگ رو آپ می کنم... لطفا برای حمایت از من کد لوگویی رو که پایین تر گذاشتم در وب تان قرار بدهید... کپی برداری از مطالب فقط برای کاربران عضو مجاز می باشد... اگر خواستید کپی کنید حتما باید در "هات استار" عضو شوید... یا علی....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان ★ HOT STAR ★ و آدرس hotstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینکم در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایتم قرار میگیره.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 40780
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

HOT STAR

کد حرکت متن دنبال موس